De prijzen die op de website staan vermeld zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Het korter maken van de sieraden kost € 2.50 per sieraad
Het langer maken van de sieraden is afhankelijk van de gewenste lengte.
De verzendkosten voor losse sieraden is € 3.95
Afhalen is alleen mogelijk op afspraak
Je kunt achteraf niet helemaal tevreden zijn over je aankoop of je hebt je vergist in je keuze; dan is er de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen terug te sturen zonder opgave van reden, de zogenaamde afkoelingsperiode.
Je doet dit op de volgende manier:
Binnen 14 dagen na aankoop meldt je via de contactpagina, of via Krinnekesieraden@gmail.com dat je het geleverde wil terugsturen. Als je mail door Krinneke sieraden ontvangen is krijg je nogmaals 14 dagen de tijd om je product daadwerkelijk retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na binnenkomst van je retourzending teruggestort, mits het product in goede orde is ontvangen. Enkel de kosten voor retour vanuit je huis naar Krinneke Sieraden zijn voor je eigen rekening. Deze kosten zijn minimaal €4,85 voor een brievenbuspakje en maximaal €7,65 voor pakketpost tot 10 kilo. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.
Indien je gebruikt maakt van je herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. (Telefonische retouren worden niet geaccepteerd!) Als de producten zichtbaar gedragen of beschadigd bij ons aankomen wordt er een redelijk bedrag naar gelang de schade vanaf getrokken! Producten dienen dus onbeschadigd en ongebruikt teruggestuurd te worden.
Speciaal ontworpen en gemaakte sieraden vallen onder maatwerk en dus buiten het retourrecht en kunnen daardoor NIET teruggenomen worden! Ook zendingen die retour afzender zijn gestuurd, worden niet aangenomen!
Indien Krinneke Sieraden binnen een maand na je melding dat je het het product retour wil zenden geen retour heeft ontvangen, dan vervalt het recht op retour!
Tevens kan het voorkomen dat je liever (achteraf) een ander artikel wilt als dat je besteld had. Hiervoor gelden dezelfde retourregels als hierboven beschreven, echter zijn de verzendkosten voor het nieuwe artikel wat je wilt gaan bestellen voor jezelf.
Terugbetaling geschiedt met hetzelfde betaalmiddel waar de aankoop mee gedaan is. Dit betekend dat als de consument een aankoop met een tegoedbon of cadeaubon heeft gedaan er ook op deze manier met een bon terugbetaald wordt. Dit geldt ook voor artikelen uit de uitverkoop tenzij anders vermeld. Het bedrag wat je in de uitverkoop hebt betaald krijgt je terug en niet het bedrag wat er op dat moment voor gevraagd wordt als je iets retour stuurt. Andersom heeft de klant wel de keus om een bon i.p.v. geld terug te krijgen. Dit is een eigen keuze!
Natuurlijk heb je vanzelfsprekend 3 maanden garantie op je aankopen! Maar ook na deze periode doen wij niet moeilijk over garantie! Het is vanzelfsprekend dat je de sieraden niet voor drie maanden koopt om dan vervolgens stuk te laten gaan en het zo weg te moeten gooien! Binnen de meer dan redelijke termijn van 6 maanden en als coulance bekijken wij het sieraad en zien wat er gemaakt kan worden. Als dit mogelijk is en niet door eigen schuld ontstaan is, dan repareren wij dit geheel kosteloos! Alleen de verzendkosten heen en terug komen dan voor je rekening! De rest betalen wij! Uitgesloten van gratis reparatie zijn artikelen die na lange tijd door b.v. zweet, schoonmaakmiddelen en cosmetische benodigdheden geoxideerd zijn.
Bij gebreken aan een product dient dit binnen 7 dagen schriftelijk of via de mail bij Krinneke Sieraden gemeld te worden. De wettelijke garantie bedraagt drie maanden m.u.v. verkeerd of ondeskundig gebruik d.w.z. onzorgvuldigheid met materiaal zoals het gebruik van parfums/zeep producten op de huid en/of bijtende reinigingsmiddelen rechtstreeks op de sieraden of artikelen, verkeerd bewaren/wegleggen, waterschade, e.d. Klachten die hieruit voortkomen worden niet in behandeling genomen en de garantie komt in dit geval te vervallen. Wij repareren de sieraden kosteloos als deze binnen drie maanden kapot gaan, of dat er een ander gebrek aanwezig is! Is het artikel binnen deze drie maanden niet meer te repareren dan krijgt je het bedrag van aankoop plus de verzendkosten volledig terug, mits er van meerdere artikelen kopen sprake was dan vervalt de teruggave van de verzendkosten.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: krinnekesieraden@gmail.com of via het contact formulier op de website.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de europese unie.